
Koncepcja pozycjonowania marki jest powszechnie akceptowana jako najważniejszy czynnik decydujący o zdolności marki do ugruntowania swojej pozycji jako preferowanej marki w danej niszy albo kategorii w umyśle docelowego konsumenta lub klienta. Kurs pozycjonowania pozwoli przybliżyć każdej osobie najważniejsze aspekty związane z tym zagadnieniem. Szkolenie z pozycjonowania prowadzone jest jedynie przez najbardziej wykwalifikowanych fachowców w tej kategorii. O tym warto zdawać sobie sprawę! Dobre pozycjonowanie sprawia, że produkt jest wyjątkowy i sprawia, że konsumenci rozważają wykorzystywanie z niego jako wyraźną korzyść dla nich. Na rynku zaśmieconym wieloma produktami i markami oferującymi podobne korzyści, bardzo dobre pozycjonowanie powoduje, że marka lub produkt charakteryzuje się na tle innych, nadaje mu sposobność pobierania wyższej ceny i powstrzymywania konkurencji od innych. Wspaniała pozycja na rynku umożliwia także produktowi i jego firmie łatwiej przetrwać złe czasy. Znakomita pozycja to również taka, która daje możliwość na elastyczność marki albo produktu w rozszerzeniach, zmianach, dystrybucji i reklamie. Zadaniem każdej marki jest osiągnięcie pozycji numer 1 w umyśle jak największej liczby docelowych konsumentów lub klientów, czyniąc w ten sposób markę najlepiej sprzedającą się marką w tej kategorii i generującą najwyższe przychody.
Zobacz więcej: kurs pozycjonowania.